Klassfest och helgen

Torsdags: Var på stan med Zarah och lollo en stund på dagen..På kvällen var det klassfest som stod på schemat. Vid sju åkte jag och philip hem till Ylva i fyllinge.Var en hel del folk från klassen som var där plus en av våra lärare. Vi grillade och hade allmänt trevligt i parytältet.



177458-17

Jag och Ylva

177458-16

Frida, Sara och Jesper

177458-15

Klassen


Fredag:Tog det bara lugnt på dagen. På kvällen kom Zarah hit och kollade tv. Sedan droppade även lollo förbi.Vi åkte senare in till stan för att sätta oss på cafeets uteservering. Vilken tävlingt det var på cyklarna, men jag och lojjan vann tillslut över Zarah och Andreas:P Phille kom till uteserveringen lite senare också. Jag och Andreas var duktiga och gick hem sedan!

Lördag:
Jag och Andreas åkte till Ullared en sväng. Hittade lite smått och gått som man alltid gör:P På kvällen hade vi förfest. Zarah kom först hit så gick vi och åt pizza och lite senare så kom lollo,phille och jonas hit. Suck and blow gick hett till:P Klarade 2 1/2 varv tillslut..Åkte in till stan sedan, gick in på cafeet, därefter blev det kebabkungen som vanligt. Sedan när vi skulle åka hem så märkte vi att philles cykel hade blivit stulen, surt...Efter lite letande så gick jag och Andreas hem. Var ljust ute när vi kom hem:P

Söndag:Tog det bara lugnt igår, kollade lite filmer och sådär.

Måndag:Idag har jag varit och tränat lite med Zarah och sedan har det blivit lite pluggande..har ett pm och skriva tills på fredag och sedan är det SOMMARLOV!Kan nästan säga att man har det nu, inga lektioner iaf=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback