Hjärtslaget-björn Rosenström

ja har då varit hjärtslaget på kåren i helgen!Igår på dagen åkte jag och andreas in en sväng till stan mötte även upp Madde där!Ville köpa ny mobil, men väntar nog lite till.
På kvällen tog jag bussen in till stan där Zarah mötte upp mig, skulle till Nicklas på förfest!Satt och kollade melodifestivalen också!Vi blev några stycken tillslut=) Vid elva tiden tog vi taxi till kåren..
Björn Rosenström började spela lite senare, fyfan vilket tryck det var längst fram och inte lite varmt heller..
En mycket lyckad kväll!

Nu i veckan blir det endel plugg och sedan på onsdag är det dags för gasque!Måste bara komma på hur jag ska klä ut mig också, temat är oj vad det blev fel!Men det blir nog bra med det!
   
Nu kallar tv:n!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihi ja visst hade vi kul?? =D Ögongodis dessutom, mmm.. haha! Ha de bäst gummsen =) kramar

2007-02-25 @ 23:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback