IQ test

idag har jag varit och fikat med Madde och Zarah på ulles!trevligt..Sedan åkte jag och andreas hem till tylösand en sväng..Blir nog till och åka ut dit i helgen också så man hinner träffa johan,mia och myrah igen innan dom åker till sthlm..

Hehe testade och göra ett IQ test för först gången i mitt liv:P trodde jag skulle få jäkligt dåligt, men gick bättre än förväntat..=)

image12


Blir utgång till helgen också..Antingen födelsedagsfest hos Chrille eller så blir det till och festa i U-lokalen, kan inte riktigt bestämma mig:p

ska kanske färga håret imorgon också om jag nu vågar..Ska göra blonda slingor fast är lite rädd att det kommer bli oranget:S Vi får se hur det blir med den saken...

Nej nu ska jag krypa ner i sägen!

Kommentarer
Postat av: lojjan

men halla dar, har inte fattat att man kan skriva till dig har... ska skriva ngt kul nan gang men hiller inte nu puuus snart hemma hos dig igen :)

2007-04-14 @ 16:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback