Årets första dopp

Igår var jag först på stan med Zarah..Handlade lite nya kläder för kvällen..Kvällen bjöd på födelsedagsfirande hemma hos Chrille!Singstar och kortleken gick heta som vanligt!Vid elva tiden bar det vidare mot stan!blev mårtensson för oss!Var riktigt kul!Hade sådan jäkla skoskav bara men som tur var kunde jag låna ett par flippflops av mia..hade nog inte kunnat röra mig annars..Får nog lära mig att man inte ska gå ut med ett par nya skor:P

Idag har vi varit ute i tylösand..låg på stranden hela dagen!Såå härligt!tog mitt första dopp för året också..var svinkallt men om mia och anne gör det så kan jag ju inte vara den som drar mig ur:P Efter stranden följde johan,mia och hampe med hit och grillade!


Nej nu lockar sängen för mycket!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Brrr... va kallt :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback